NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W PAPIERNICTWIE
w Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej
Rekrutacja - prosze śledzić. Edycja w przygotowaniu!
Organizator
Politechnika Łódzka, Centrum Papiernictwa i Poligrafii, ul. Wólczańska 223, 90-924 Łódź, www.inpap.p.lodz.pl , tel. 42-631-38-03 i 42-631-38-41, e-mail:
Kierownik studiów podyplomowych: dr hab. inż. Konrad Olejnik, tel. 42-631-38-42, e-mail:
Odbiorcy:
Studia podyplomowe są dedykowane zarówno dla osób posiadających pewne doświadczenie zawodowe jak i osób pragnących pogłębić i rozwijać swoją wiedzę i umiejętności. Słuchaczem studiów podyplomowych może zostać osoba legitymująca się dyplomem ukończenia studiów wyższych (magisterskich, inżynierskich lub licencjackich). Studia podyplomowe prowadzone są jako zajęcia niestacjonarne w rozumieniu ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i odbywają się w soboty i niedziele wyznaczone kalendarzem zjazdów dla studiów niestacjonarnych w Politechnice Łódzkiej.
Maksymalna liczba uczestników: 24 osoby (max. 2 grupy po 12 osób)
Całkowity koszt studiów: 5050 zł. (+30 zł opłata za dyplom)
Zasady rekrutacji: złożenie kompletu dokumentów w sekretariacie Centrum Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej (można przesłać pocztą na adres Instytutu)
Wymagane dokumenty:
- Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe zgodnie z załączonym wzorem;
- Kwestionariusz osobowy
- Potwierdzenie wpłaty słuchacza studiów podyplomowych
- Klauzura do umowy.
UWAGA: Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za studia na dwie równe raty płatne na początku każdego semestru.
Wpłaty – z dopiskiem: „NTWP 2018” - należy dokonywać na konto:
45 1240 3028 1111 0010 3742 3060
POLITECHNIKA ŁÓDZKA,Centrum Papiernictwa i Poligrafii 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 223
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty zgodnie z zadeklarowaną formą wpłacania (I lub II raty) do czasu rozpoczęcia pierwszych zajęć.
Zapraszamy studentów na bezpłatne szkolenia oraz indywidualne doradztwo zawodowe! Biuro karier / Facebook